Skargi i wnioski
Informacje o sposobie przyjmowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji
Każdy pacjent/opiekun prawny oraz członek rodziny pacjenta ma prawo złożyć skargę wniosek lub petycję. O tym, czy pismo jest skargą, wnioskiem, petycją decyduje treść żądania, a nie jego forma.
Skarga może dotyczyć w szczególności zaniedbania lub nienależytego wykonywania świadczeń zdrowotnych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im.Królowej Karoli .
Wniosek może dotyczyć m.in. ulepszenia organizacji i poprawy funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im.Królowej Karoli.
Petycją może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im.Królowej Karoli.
Skargi, wnioski i petycje można składać:
1) Pisemnie na adres: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta , ul. Młynarska 46 , 01-171 Warszawa,
- pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@rpp.gov.pl
- poprzez ePUAP (Adres skrzynki ePUAP: /RzPP/skrytka)
- faksem pod nr 22 532-82-30
- osobiście w siedzibie Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Telefonicznie bezpłatna infolinia: 800 190 590 .
2) Pisemnie na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im.Królowej Karoli , ul.Oleska 5 , 46-380 Dobrodzień,
- pocztą elektroniczną na adres: spzol@op.pl
- faksem pod nr 34 531 08 83,
- osobiście w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im.Królowej Karoli w godz. 9.00 - 13.00.Telefonicznie nr 34 357 55 43 ( dyrektor).
3) Pisemnie na adres: Sekcja Skarg i Wniosków oraz Monitorowania List Oczekujących Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Opolu , ul. Głogowska 37 , 45-315 Opole,
- pocztą elektroniczną na adres: swl@nfz-opole.pl
- faksem pod nr 77 40 20 101 (sekretariat),
- osobiście w siedzibie Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Opolu.
Telefonicznie nr 77 40 20 182, infolinia 77 194-88,
Skargi, wnioski i petycje niezawierające imienia i nazwiska (anonimy) oraz adresu do korespondencji nie są rozpatrywane.
Państwa skarga lub wniosek zostaną rozpatrzone bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Metryka
Liczba odwiedzin | 4430 |
Osoba wprowadzająca informację | Marek Morawiec |
Osoba publikująca informację | Marek Morawiec |
Osoba odpowiedzialna za informację | Danuta Skrzeszowska |
Data opublikowania | 2018-03-21 15:22:52 |
Zmodyfikował | Danuta Skrzeszowska |
Data ostatniej aktualizacji | 2018-04-05 11:54:24 |
Historia zmian
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany | |
---|---|---|---|
2018-04-05 11:54:24 | Danuta Skrzeszowska | Edycja artykułu | |
2018-03-21 15:22:52 | Marek Morawiec | Publikacja artykułu |